O EUBOS
Filozofie společnosti
Lidské chování je utvářeno a ovlivňováno celou řadou vlivů. Je možné je rozdělit na vlivy vnější (okolní prostředí ve kterém jedinec vyrůstá a žije) a vlivy vnitřní (genetická výbava, predispozice, které je možné vnímat jako fyzické a psychické projevy jedince).
- Tyto vlivy pak dohromady předurčují chování a rovnováhu jedince. Je tedy patrné, že každý z nás je nedílnou součástí svého okolí, tedy i přírody, která nás denně ovlivňuje, a má tak i vliv na rovnováhu našeho já, našeho nitra.
- Tak tomu vždy bylo, je a zřejmě, pokud se nic zvláštního nestane, i bude. A i když se naše civilizace evidentně vyvíjí v těsném vztahu s přírodou již pěknou řadu let, jsou v posledních desetiletích postoje člověka k přírodě stále častěji přehodnocovány.
- V souvislosti s výskytem různých chorob (civilizační choroby, rakovina,...), znečištěním životního prostředí či klimatickými změnami (globální oteplování). Na tomto základě pak vznikly a stále vznikají i nové léčebné přístupy, postupy, které bychom mohli souhrnně označit jako pomoc z přírody, přírodní léčbu.
A protože i my, lidé z mp-pharma s.r.o. si uvědomujeme, jak je dnešní doba uspěchaná, jaká přináší negativa, přicházíme na trh s tím, abychom podpořili posun vztahu člověk-příroda směrem k vzájemné symbióze, prospěchu.
Postupně tak budeme přicházet na trh s preparáty, které budou představovat „pomoc z přírody", tedy s preparáty jejichž základem budou přírodní látky (silice z rostlin, extrakty z různých částí rostlin, bioprodukty...)
Filozofie produktů EUBOS
Úspěch díky výzkumu
EUBOS produkty jsou vyvíjeny v laboratořích za pomoci nejnovějších technickým prostředků. Pracovníci jsou v neustálém kontaktu se zkušenými vědci a společně produkty klinicky testují. U všech používaných látek se v laboratoři zkoumá jejich kvalita a původ. Tekutiny se takto analyzují před vyjmutím z cisteren. Teprve když laboratoř dá souhlas, smí se tekutiny napumpovat do nádrží o obsahu více jak 300 000 litrů. Během jednotlivých fází jsou všechny přípravky pod neustálou kontrolou.
Nejvyšší kvalita díky nejmodernější technice
Vysoké obraty, jaké jsou pro EUBOS běžné, by nebyly možné bez racionální produkce, logistiky a bez moderní techniky. EUBOS-emulze se vyrábějí za pomoci nejmodernějších vědeckých poznatků. Moderní technologie zaručuje stálou kvalitu i optimální stupeň racionalizace. Suroviny pro výrobu tekutin a emulzí se odsávají z nádrží pomocí elektronických ovládacích programů a podle odpovídajících receptur se pumpují do směšovače. Výkyvy v kvalitě, receptuře či v poměrech míchání jsou s absolutní jistotou vyloučeny.
Myšlenka produktů se prosazuje
Základní myšlenkou byla výroba takového produktu, který při mytí těla nahradí tradiční mýdlo a zároveň bude chránit a stabilizovat přirozený ochranný plášť kůže. V roce 1958 byl jeden z prvních přípravků tohoto typu v Německu EUBOS FEST vyvinut a úspěšně přiveden na trh – pH neutrální, nealkalický, výborně snášenlivý a snadno použitelný. Na základě velmi dobrých dermatologických výsledků a velké oblíbenosti u spotřebitelů se EUBOS FEST považuje za základní „kámen“ EUBOS sortimentu. Po EUBOS FEST následovaly další úspěšné produkty – předně mycí emulze EUBOS. Dnes jsou přípravky EUBOS nejvíce prodávanými produkty nejen v Německu, ale i v mnoha jiných zemích.
Historie produktů EUBOS
Roku 1930 zakládá promovaný zubní lékař Heinrich Werner Janssen v Berlíně svou firmu. Firma „Dr. Janssen & Co.“ se specializovala na výrobu léků, například proti astmatickým potížím. Vlastní název firmy ustoupil do pozadí, když Heinrich Werner Janssen převzal firmu svého obchodního partnera: „Dr. Hobein & Co“.
1947-1958
V roce 1947 přesunul Heinrich Werner Janssen sídlo firmy z Berlína do Bonnu do „Meckenheimerské aleje 90-91“. Začátky byly skromné, první kanceláře se zprvu nacházely ve sklepě.
1958-1971
Produkt „EUBOS FEST“ přichází na trh v roce 1958. „Nemýdlové mýdlo“ – tak znělo běžné označení, sice ještě nepřináší velký zisk, ale firma již zažívá vzestup. Ve stejném roce se uskutečnilo stěhování do „Dottendorferské ulice 44-48“.
1971-1976
Po smrti zakladatele firmy se 9. října 1971 ujímá vedení společnosti Helmut Werner Janssen. Na rozdíl od Heinricha Wernera Janssena se koncentruje na další vývoj produktové série EUBOS, a to úspěšně. Již roku 1976 se firma rozrostla do takové míry, že bylo její sídlo přestěhováno do novostavby v Meckenheimu, které muselo být několikrát rozšířeno – stále podle motta: „Tentokrát je to naposled“.
1976-1994
EUBOS se stává prodejním hitem. Téměř v dvouletém rytmu se přidávají nové produkty.
1994-1999
Ve více než 25 zemích světa přispívají přípravky jedné řady k „dobrému pocitu pokožky“. Se zavedením produktu DUSCH & CREME (1995) se na trhu objevila sensitiv-série pro velmi citlivou pleť, která se svým jemně zeleným designem obalů odlišila od stávající řady produktů. Pod vlajkou této nové produktové řady vznikly roku 1997 SPRCHOVÝ OLEJ, roku 1998 MÝDLO PRO CITLIVOU POKOŽKU, HYDRATAČNÍ A VYŽIVUJÍCÍ KRÉM, stejně tak jako roku 1999 OCHRANNÝ A OŠETŘUJÍCÍ KRÉM NA RUCE.
2000-2006
V novém tisíciletí se sensitiv-série ještě rozrostla: roku 2001 přišly na trh LOTION DERMO-PROTECTIV a ŠAMPÓN DERMO-PROTECTIV a roku 2002 následovaly velmi úspěšné VITAL-PĚNA DERMO-PROTECTIV čisticí pleť a také DENNÍ KRÉM plus DERMO PROTECTIV.
Zavedení produktové řady CONCEPT ANTI AGE se uskutečnilo na podzim 2003 a začalo s KRÉMEM NA RUCE Anti-Pigment. Po něm následovaly roku 2004 NOČNÍ OČNÍ KRÉM a DENNÍ OČNÍ GEL.
Dr. Hobein s.r.o. dokázal již zavedením produktové řady sensitiv, že mu nejsou lhostejné trendy stejně tak jako budoucí vývoj a požadavky spotřebitelů. Produktová řada EUBOS SUCHÁ POKOŽKA UREA pokračuje v této tradici a nabízí řešení kožních problémů dnešní společnosti. Tato medicinská řada péče o pokožku je doporučována dermatology pro: atopicky suchou pokožku (Neurodermitis), Psoriasis, diabeticky podmíněné kožní problémy, stejně tak jako pro suchou či velmi suchou pokožku. Zatím jsou v této řadě k dostání tyto produkty: 10% UREA Tělové mléko, 3% UREA Tělové mléko, 5% UREA Pleťový krém, 10% UREA Krém na chodidla, 5% UREA Noční krém a 5% UREA Krém na ruce; od ledna 2006 pak také 5% UREA ŠAMPÓN a 5% UREA MYCÍ EMULZE – pro každou část těla ta vhodná koncentrace účinné látky – urea.
2007
Zavedení produktové řady SUCHÁ DĚTSKÁ POKOŽKA proběhlo v únoru 2007 a začalo produkty LOTION PRO ZKLIDNĚNÍ POKOŽKY a KRÉM PRO ZKLIDNĚNÍ POKOŽKY.
Na základě velmi dobré kvality produktů, atraktivních cen a vysoké míry doporučení od dermatologů a dětských lékařů bychom chtěli tuto řadu jako medicinsky jemné řešení pro suchou dětskou pleť (a doprovázející i léčbu neurodermitis) dovést k úspěchu.